Thursday 18 August 2011

Ole-ole Bali u ols!!!!~

Assalamualaikum warahmatullah..Hello everybody! :D  


Maka pada hari Isnin bersamaan 15 Ogos hari tu, gue pun berangkat la ke Shah Alam selepas subuh.. Sebab Encik Abah nak elakkan kesesakan lalu lintas katanye..So dengan muka mengantuk ala2 rupa orang yang kena hentak kat dinding, dengan mata bengkak tak cukup tidur sebab berskype dengan Encik Awak malam sebelum tu, aku redha je pergi mandi and bersiap2..T_T  



Sampai kat Shah Alam pukul 10 pagi! WATDEHEK ??? Padahal bertolak before 7 am kot..Jammed gileee kot! Aku syiokkk la bole tidoq..Abah aku dok melayan perasaan jela..Nak smoking takleh sebab puasa..ngahahahahaha! *Dushhh! Derhaka kau Chuna menggelakkan abah kau! -,-



Aku sempat sambung tidur sampai pukul 12..Sumpah tak larat langsung nak bukak mata kot..Lepaihh tu aku bersiap2, tunggu zohor. Pukul 1.45 pm cmtu, Nadrah datang jemput aku kat rumah sewa. Sebagai students yang berwawasan, kitorang bersemangat la nak sampai before 2 pm, macam yang dijanjikan.... Ok sebenarnya ketua group yang da sibuk call2 kitorang, pot pet pot pet cakap jangan lambat..haha! 




Disebabkan Resource Centre depan Moot Court tu jauh sangat, aku and Nad bersetuju untuk parking kat tempat parking Ketua Dakwah (??)..Ok serius tak tau ada jawatan tu..-,- Tapi kitorang pilih lot parking tu sebab kitorang fikir :

i)    Parking ni dah dekat dah dengan Fakulti kitorang.
ii)   Ketua Dakwah mesti orang yang alim2, baik2..Paling teruk pun kitorang kena nanti, kena
       bagi dakwah la kot pasal parking kat tempat lecturer..miahahaha :D :D



Ok, ni muka orang yang sangat tekun buat kerja..



Lepas habis siap semua kerja, kitorang 1 group pergi berbuka kat Ole-ole Bali!! Jom cekidouttt pictures kitorang! :D :D :D












 Muka2 makan banyak, tak termasuk aku..haha




Muka2 orang kurus yang banyak makan tapi tak gemok2...-,-




Muka...... Ok, kenapa muka aku macam ni..??




Dura, Nadrah, Me, Finaz, Ainie, Adi (yang tolong ambik gamba), Ardhi (Si pemalu yang tanak bergambar)



 Thanks to Ardhi and Adi sebab belanja..:D :D :D



Bye.







3 comments:

  1. yg gambar makanan tak habis tu confirm ko punye kan? hahaha

    ReplyDelete
  2. eishhh tak la.......(cover malu)..kikikiki :p

    ReplyDelete
  3. aizat2... dah kompem pun nk tnye lg k? bnd dah nyata kowt...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...