Sunday 12 June 2011

A Special Letter For Special YOU! ^_^




Dear awak,



Mula-mula jumpa awak, awak memang tak banyak cakap pun. Saya syak awak mesti rasa takjub sebab mulut saya tak pandai stop pot pet pot pet..Kan? Sampai sekarang pun semua benda saya nak cerita kat awak. Nasib baik je awak tak kenal Mak Cik Semah jiran saya tu. Kalau tak, pasal ayam itik dia bertelur pun saya nak cerita kat awak.. Tapi awak sporting, even though saya merepek pun awak sanggup je dengar. Thanks awak, sebab tak pernah komplen pasal mulut bertih goreng saya ni :)




Lepas tu kita selalu keluar makan sama2. Awak pelik tengok saya makan takde kuah. Saya memang makan kering2 je awak. Awak tu tak makan sayur apasal pulak? huh.. Each time keluar makan, mesti awak alihkan sayur2 masuk kat pinggan saya..Mengapa awak??? Cuba lah belajar2 makan sayur...haha..Err saya pun selalu gak habiskan air yang awak order kan? Nasib baik awak tak kisah..hehehe..Tapi awak best, even though awak tengah busy dengan assignments pun, awak curi masa jugak nak makan dengan saya. Thanks awak, sebab tak pernah berkira bawak saya pegi makan :)




Pernah sekali tu saya gastrik. Pukul 3 pagi saya tak boleh nak tidur. I missed my lunch and dinner sebab busy buat assignment T_T... Tiba-tiba pukul 4 pagi awak terpacak depan pintu gate rumah sewa saya. Awak belikan roti bakar untuk saya. Kebetulan awak baru siapkan assignment awak, terus awak dengan kawan awak singgah nak bagi roti bakar. Awak said sorry sebab ada roti bakar je. Penat dah korang pusing carik kot2 ada lagi burger stall bukak lagi. It's ok awak, dah cukup la tu. Thanks awak, susah payah je datang pagi2 buta hantar makanan. Sweet je...:D




Ouh ada lagi, ada lagi! Saya pernah cakap dengan awak, saya nak tengok movie "Just Go with It"..Ala, yang Jennifer Aniston and Adam Sandler berlakon tu la..Saja la nak hint2 awak kan..hehe.. Tapi awak suruh saya pergi tengok dengan nadrah pulak. Tak sporting la awak ni..huhu.. Esok nya tu sekejap2 je awak mesej saya, awak cakap awak busy siapkan assignment. Tapi pukul 5 pm macam tu, ada satu mesej awak sent kat saya yang saya ingat lagi. Awak cakap awak cuba settle kan semua assignment awak cepat2, sebab if sempat awak nak bawak saya tengok movie "Just Go with It" yang saya nak tengok sangat tu! Tapi sampai pukul 11 malam pun assignment awak tak siap lagi. Awak said sorry, ingatkan sempat nak bawak saya pergi tengok cerita tu..You know what, saya tak kisah pun. Awak ingat small things about me, tu dah cukup. Thanks awak. Sweetttt jeee.....:D


 

Ouh, ada lagi. Ada satu hari tu, saya rushed balik rumah Shah Alam dari KLIA sebab hantar mak saya pergi umrah. Sampai je kat rumah sewa dah pukul 3 petang. Saya ada group discussion pulak pukul 3.30 petang. Awak cakap awak boleh hantarkan. Saya cakap takpe, saya naik bas je. Tapi awak cakap, awak pun ada hal kena masuk UiTM, kena pergi fakulti, so boleh la hantar saya sekali. Ok lah kalau macam tu, awak pun hantar saya sampai kat Cempaka. Saya tanya awak, lepas tu awak kena pergi fakulti pulak kan? Pelik lah, awak senyum je. Rileks je awak cakap, "eh, saya mana ada hal. Lepas ni nak balik makan. Bye!" Ok, apakah?? Tipuuuu sayaa eh! Tapi sweeetttt jee...hukhukhuk :D




Awak pun sukaaaaa sangat cakap saya ketot, pipi bulat, mata kecik..FINE LA KAN! Lepas tu awak gelak gelak gelak..Tu jela keje awak.huhu..Tapi awak cakap, biarlah bulat ke, ketot ke, mata kecik ke, awak ok je with it :) Elelele ambik hati la tuuu..Pandai eh! Mengada betul :p




Banyak pulak kalau nak cerita. Sikit2 sudah la kan. hehe.. Awak jangan blushing pulak eh. Elele malu la tu..kikiki.. Anyway, thanks again awak ^_^



                                                                                                                                                                                                                             Sincerely, 
                                                                               Saya  :D

8 comments:

  1. asal cumel sgt surat ni chuna??? hekhkehe.. tersengeh2 sy baca... hihi.. sweet loe... hihi.. (n_n)

    ReplyDelete
  2. hehehe..makasih :D Surat kena la sweet, nak bg kat org sweet kan..(ok takleh puji dia lebih2, nti dia kembangg semangkuk..hehe)

    ReplyDelete
  3. akhaka... kembang semangkok cm pipi chuna la.. mmg bulat. dan cumel.. dan kalo berkesempatan... izinkan sy picit pipi awk??? hakhak.. (just kiding..) (^__^)

    ReplyDelete
  4. wah wah wah mane de cumel..cumel lg awak..huhu..bole2, picit la pipi bulat sy ni..ape nak buat,terima jela..huhu

    ReplyDelete
  5. ceh ceh... sian dia. hihi.. xda lah... bulat itu menawan... (errr.. leh terima ke pepatah ni?? ahhaa..) pape2 pn... laki itu dpt membuatmu tak titoh mlm. ehek.. =P

    ReplyDelete
  6. ehehe..alhamdulillah so far boleh tido malam lagi ni..tapi dia, taktau la..hahaha..

    ReplyDelete
  7. ceh... kemain lagy... hkehkehekhh... pape pun.. semoga bahagia dan sihat2 selalu yewp.. ^__^

    ReplyDelete
  8. hehe..takdela huda..main2 je..:D makasih..awak pun sama ^_^

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...