Friday 12 August 2011

Alkisahnya....

Assalamualaikum warahmatullah..Hello everybody! ^_^


Bersawang-sawang blog ni dahhh! hahahaha..Bulan puasa tahun ni banyak betul cabaran dari segi kesihatan. Parut-parut chicken pox yang masih belum pulih sepenuhnya ni kadang-kadang tak boleh nak diduga kenakalannya. Time aku tengah tidur pun dia boleh bergurau manja dengan aku. Nasib baik bulan puasa, so aku sabar. Penyabar betul perempuan ni..aisehh..kikiki :D


Lepas tu, aku turut mengalami krisis Angelina Jolie. Beliau ni kes bengkak bibir kan? Hah, aku ni bengkak jugak, tapi mata kanan yang bengkak.. Apo kes jang?? Tapi I have to admit yang mata aku ni memang sensitif pun. Masuk habuk je dah gatal-gatal. Nasib baik tuan dia ni tak gatal..aisehhh perasan lagikk..hihihi :D


Ok serius!



Tak sabar tunggu Fara habis praktikal. Dah ada plan nak buka puasa sama2 dengan kawan2 sekampung. Really miss them :-) 21 hb ni okeh kawan2! Yummmyummmmmm! <3



Ouh ok ok. Tak dilupakan juga kawan2 Form 6 dulu. Plan nak berbuka puasa tu memang dah ada. Tapi tempat and date tak decide lagik..Harap2 jangan tarikh yang sama la dengan budak2 langat ni..hehe :D
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

FINEEEE!!! Isnin ni kena pergi uitm dulu buat kerja projek LRM dengan group mates........ Kena siapkan semua kerja on 15th August ni, baru boleh fikir pasal BUKA PUASA! Ok Chuna??? T_T




    *Ok, sila abaikan mulut yang ternganga itu...T_T



P/S: 17th August- my birthday..hehehehe :D



3 comments:

  1. gmbr tu juadah bbuka ko ke? cukup ke? hehehe =p

    ReplyDelete
  2. Insyaallah cukup..eehehe..ni makan dgn kawan2 aku la..:p

    ReplyDelete
  3. Untungla kalo cukup... Kuikuikui!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...