Saturday 13 August 2011

Happy Birthday to Encik Awak! ^_^


Tanggal 31 Julai yang lalu, maka genap lah 25 tahun umur Encik Awak.. Yer, Encik Awak dah tua! Tahniah!!


Cewahh! Boooo kat aku!! Entry dah outdated pun nak post lagikk! Kuikuikui ^_^


Disebabkan krisis ekonomi melanda di kala aku sedang menjadi penganggur terrrrrhormat, aku lantas mengambil jalan mudah. Ya! Pada perkiraan aku, jalan mudah itu adalah jalan terbaik! Aku bagi kad birthday je kat Encik Awak..Hand made punye! Korang ade ke? kikiki :D



Jum kasi preview sikit! ZASSSSS!!!




Haa, macam ni lah rupa birthday card gue yang tak berapa nak mengancam ni eh.. Ni yang belum siap sepenuhnya la..So aku dengan nervous2 ayam, telah mengepost kad ni kepada Encik Awak dengan harapan beliau tidak memperlekehkan hasil kerja tangan aku yang santeekkkkk sangat ni..*OK, PERASAN -,-



EN. AWAK :  Eh, ada birthday card sampai kat rumah saya la! :D *kat sini memang ada emoticon smiley!

AKU:  Eh yeke? Sapa yang bagi tu? JANGAN KUTUK KAD DIA EH! *kat sini da terkantoi emo lebih kan. So, dpt tangkap la sape yang bagi..haha!

EN. AWAK:  Mengada! Thanks. Saya simpan elok2 kad ni ok. I really appreciate it. Tak pernah dapat tau. :D 

AKU:   Your welcome :D *sambil buat muka tersipu-sipu reply mesej..Ape kes?? -,-






Happy Birthday to Encik Awak! 

May Allah bless you always <3



ily <3


^_^


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...