Wednesday 25 May 2011

Black pepper steak dan air milo laici yang sedap..wink wink! *_*



KRING KRING!!!!

Chuna melihat nama best friend nya yang tertera di skrin handphone beliau, lalu menekan punat answer,


"Helo helo cik yat..Ye ye..aku ade je kat rumah..nape? ouh yeke??? Really?? Bob nak belanja dinner?? Ok, aku siap sekarang. Bye!"



Chuna dengan gembiranya mesej Bob..Begini butirannya..


Chuna: Bobby, kau nak belanje kitorang makan eh eh? kat mana? Pukul berapa?

Bob:    Sape cakap?? Fara la yang nak belanja..

Chuna: Ah, kau tipu! Aku pukul kau kang. Nak makan kat mana weh?

Bob:  Haha..Aku bagi mandat kat korang untuk pilih tempat dan jenis makanan. Choose..Choose wisely..

Chuna: Wokeh! Nanti discuss..



Monolog dalaman:
Perghhh..ingat group discussion ke nak discuss2? hehehe


Ponn! Ponn!! 


Chuna pun keluar dari rumah dan menaiki kereta satria neo encik izzat iaitu bf fara dan say hello kepada semua. Selepas membincangkan secara kritikal di mana restoran yang ingin dituju, mereka sepakat memilih restoran selepas traffic light Batu 9 yang menghala ke Kajang..bak kata bob dan izzat la (description tak boleh blah la sikit!hehehe)


Fara: Weh apehal gelap semacam restoran ni??

Bob: Ni aku tacing ni..time2 aku lapar macam ni, restoran ni nak bergurau pulak dengan masa depan perut aku!

Izzat: Takpe, kita pergi restoran yang chuna suggest  tadi la..
 


...........................................................................................



Macam la jauh sangat kan..padahal restoran yang Chuna suggest tu selepas traffic light Batu 9, tapi menghala ke KL..kakakaka...:D ;D




So, ini lah watak-watak utama dalam cerita ini...

 Saya sebagai Chuna :D


 Cik best friend sebagai Fara

 Fazreen sebagai Bobby / orang yang belanja makan

 Izzat Akmal sebagai Izzat / pemandu kereta satria neo

 Saya dan cik cantik :D

 Cik cantik dan saya :D

 Pembakar-pembakar nyamuk yang terulung

 Bobby bersama izzat iaitu baby beliau..sweett la korang..haha


Anyway, thanks a lot to Encik Fazreen a.k.a Bob yang sudi belanja kitorang dinner.. Best betul dapat kikis duit Encik Bob, and at the same time dapat makan black pepper steak and for the first time, minum air milo laici..tehehe...Sayang korang <3 






 Black peper steak dan air milo laici sebagai watak sampingan :D






P/S: Oh yee.....Black pepper steak dan air milo laici boleh jadi sangat lazat dan sedap, bila orang nak belanja kita makan and kita tak payah keluar duit..haha..boleh diaplikasikan kepada semua jenis makanan dan semua jenis orang..kuikuikui..Cuba lah hari ini ^_^




5 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...