Wednesday 22 June 2011

Pervert !!! HUH!~



Assalamualaikum warahmatullah..Heyo semuanya!!! ^_^


Sape2 pernah ada pengalaman dahsyat dengan pervert, sila angkat kaki!!!









Aku pun pernah ada pengalaman dengan pervert. Takde la berapa nak dahsyat sangat. Tapi ngeri sikit la sebab pervert tu seorang uncle cina. Camni kisahnya..


Pada suatu hari, aku and best friend aku, cik Fara telah singgah kat kedai makan boifren Fara, encik Izzat. Kat area Hulu Langat jugak. Kedai mamat ni ada jual sate. Aku sebagai peminat sate yang sejati telah pun dibelanja oleh tuan kedai, maklum la kawan kawan kan..Yang lagi best, tukang bakar sate pun member aku jugak, Bobby..Mula la aku mintak macam2 kat dia. Semuanya extra, dari kuah sate sampai la ke nasik impit..hehe..


Bila dah masuk maghrib, Fara pegi la bersolat kat bilik solat tepi kedai. Aku? Pe jadah nya nak solat time uzur gitu? Buat dosa je! Maka aku dok la tercongok sensorang kat meja.



Sekali tu ada la seorang uncle Cina ni masuk kedai. Pakai baju smart, kereta besar. Memang sekali tengok sah orang kaya beliau ni. Aku cakap dalam hati, masa muda2 dulu mesti kacak ni. Dah tua tu pun smart bergaya lagi wa cakap sama lu bro! Uncle ni duduk lah kat meja sebelah aku. Pastu manis je mulut dia tanya nama aku, belajar kat mana, umur berapa. Aku layan kan aje la, dah standard umur abah aku kan. Mana la tau kot2 uncle ni saje nak beramah mesra ke, tak layan kang, kedai member aku kene ban pulak..Based on his appearance,memang nampak baik sangat la. Tapi sori lah uncle, bila sate ayam I sampai, I buat tak layan sangat dengan u. Aku tengah makan sate kot! Antara uncle tu dengan sate ayam 50 cucuk depan bijik mata aku ni, sate ayam shall prevail! hohoho...



Lepas je uncle tu abes makan, dia pandang je aku..Eh uncle ni tersengih2 macam kambing tertelan dinosaur pehal lak??



"Amoi, u nak tak ikut I balik? U layan I lah.." 



Macam terkena electric shock, aku terus bangun and terus lari kat Bobby ! Pedulik hape aku kalau Bob tengah bakar sate ke, buat air ke, aku tarik2 baju dia suruh sembunyikan aku! WATDEHEK!!




Ok, uncle tu pegi bayar bil..Alamak! Dia pusing balik kat aku! Bob dok gelak2. Kau gelak ye Bob, kang aku kerat mamat ni 18, baru dia tau erti penyesalan! huh!




"Amoi, jom lah ikut I!" Aik macam takde tanda2 langsung uncle ni nak blah..Bob buat muka garang. Dia usha je uncle tu. Aku memang dah buat2 tak reti sambil buat2 susun nasik impit kat sebelah Bob. Ape lagi nak buat weh! Sabar sabar, kedai member tu..Sabar..




"Amoi, tak nak ikut ka? Jom lah.." Eh eh..Uncle ni blah je la. Kang ada gak kena hantuk dengan kerusi plastik yang cantik jelita tu..




"U bagi I fon number U lah ok? " Aku buat tak layan. 




"Ok lah, I jalan dulu lah. Ada masa kita jumpa lagi ok amoi. Bye!" Hambik kau, siap dengan kenyit dan senyuman gatal tu..Finally, beliau pun blah..fiuhh!!! Selamat aku..





Hah, ngeri kan?? So nasihat aku, jangan cepat nak percaya orang based on his/ her appearance ok! Take care of yourself ye kawan2. Especially yang perempuan :)




BYE!






9 comments:

  1. huhuhu.. baiklah.. kalo ada org tua dekat ngn sy... sy tros menangis laju2... biar dia cuak... huhuhu... (T__T)

    ReplyDelete
  2. ehehe..kalau org tua tu pervert, jgn layan tau..tepuk je muka dia kalau dia nak menggatal..hehe

    ReplyDelete
  3. tepuk chuna??? xyah tepuk kot. pijak je perut dia. huhuhuh... berbalik pada kes chuna tu.. china tu sgt brani plak??? depan2 org.. psiko tol kan... huhuhu..

    ReplyDelete
  4. ok pijakkk perut dia! yeah!hehe..ouh dia memang berani..sebab takde org time tu..bob bz bakar sate..izzat bz set up kedai..tu yg dia berani sgt tu..patutnya biar je bob n izzat pelangkung apek tua tu..tp kang jd kes polis lak..naye je..hehe

    ReplyDelete
  5. huhuhu.. betol2... mmg tindakan bijak chuna g kat bobby. huhuh.. ape2 pon jdk pengajaran ah.. huhu... kalo ayh sy la.. konpem dia sembelih cina apek tuh... huhu..

    ReplyDelete
  6. Aku xkn lupe riak muke ko time tu smpai bile2... Kuikuikui...

    ReplyDelete
  7. aku pun takkan lupe time kau gelakkan aku tu bob..sumpah aku tak lupe..T_T

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...