Tuesday 7 June 2011

Selamat Hari Lahir Abah..:D



Assalamualaikum w.b.t..Heloo everyone!!! ^_^

Actually this entry should be posted two days ago, because my dad's birthday was on 5th June. But today dah 7 Jun. Dah lewat 2 hari!!! Sorilah abah. Bukan sebab apa, time nak buat entry ni, USB untuk transfer pictures misplaced pulak.. Terpaksa la postpone! Dem u yu es bi..pffttt! So abah aku takde hak nak cop aku sebagai anak derhaka hokeyh! Takpe, aku tahu abah aku sayang aku. Jangan nak jeles2 pulak. Pegi sayang abah korang! Ni abah titeww..Aih sakit perut lak taip style mat rempit ni.huh!



So on 5th June, 2011, at 9pm, my family and I went to Arena Restaurant to celebrate my dad's birthday. Macam biasa lah kalau sambut birthday kan, what else do you expect? Mesti la ada kek besar, makanan penuh satu meja, lepas tu ada topi tinggi yang selalu budak2 pakai kalau nak celebrate birthday anak Makcik Bedah umur 5 tahun duduk sebelah rumah tu (ni optional,,bergantung kepada nama makcik yang duduk sebelah rumah korang), lagi best sebab pakai baju samaaaa je satu family! Best kan?? huhuhu.. 



IN YOUR DREAM LAAA WEHH! hoho.. Ni birthday golongan middle age, jgn berangan nak ada partayyyy pulak! Mestilah suasana dia macam ni, makanan penuh satu meja, lepas tu ada..................hmmm,,hah! Ada  ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Rasenye aritu cam ada bawak mainan tiup2 tu.....Ok takde pape -___-" ... Smpai situ, order makan, baca doa, makan. Ambik gambar sikit2 (tu pun kene cover2 sebab segan dengan orang kat restoran tu T_T ).. Lepas tu balik rumah sambung tengok tv channel AXN..



Esoknya, on 6th June, mak aku balik kerja bawak balik kekkkk tuuu! Untuk pengetahuan korang, aku memang hantu kek....Cis, ni tak termasuk dalam pengetahuan am yang patut diketahui Chuna! pffftttt!!! Ok lah, aku jadi teruja la nampak kek kan. So bila Along aku sampai je kat rumah dari tempat kerja, aku terus bangun. My mom thought aku bangun nak tolong bukakkan pintu. Mak aku silap besar la...ha ha ha..Aku sebenarnya bangun pergi dapur, ambik kek dalam peti ais, bawak pergi ruang tamu. Ouh, siap bawak pinggan and sudu2 sekali. Along aku tahu ni memang dia tak bagi aku elaun bulanan daripada gaji dia dah ni..deymm! Jap kene padam ni...tak bulih bagi along tahu! So bila Along aku sampai je kat rumah dari tempat kerja, aku terus bangun. My mom thought aku bangun nak tolong bukakkan pintu. Mak aku silap besar la...ha ha ha..Aku sebenarnya bangun pergi dapur, ambik kek dalam peti ais, bawak pergi ruang tamu. Ouh, siap bawak pinggan and sudu2 sekali. OK, BARU SENANG HATI. ALONG TAK TAHU DAH..BIJAK JUGAK AKU NI....:D :D :D



Ni serba ringkas pictures kitorang satu family. I love u abah! Happy Birthday yang ke- 58! And of course I love you mak! I love you along! I love you Ijah! I love you Pozan! Muahhhhhxxxxx!!!!! ^_^






Birthday boy! Oppss,,birthday man..hehe


Mommy! :)



Along :)


Ijah :)


Fauzan :)


Me with my hot mommy!









**** Merepek apa aku carik USB bagai, padahal kamera digital guna memory card yang boleh masuk direct kat laptop aku ni! Aku memang buta IT! Watdehek......pfffttt...... T_T





2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...