Thursday 16 June 2011

Ada apa dengan kpop dan jpop??



Assalamualaikum warahmatullah..Hello eberibadi!!! 



Dahsyat sungguh wabak kpop and jpop yang tengah menular kat Malaysia sekarang ni kan kan kan..Ramai dah berjangkit dengan virus ni..Walaupun tak membawa maut, tapi aku memang boleh kena lemah jantung kalau tengok aweks2 dan balaks2 mula meniru gaya2 artis pojaan hati mereka nun kat korea and jepun sana tu...


Guys, aku pun minat tengok cite korea and jepun, kadang2 aku join sekaki jugak dengan housemates tengok rancangan korea, or video klip groups yang tengah femez sekarang ni..Ramai je kawan2 aku yang freak kpop and jpop, nasib baik aku tak berjangkit sama. To be honest, aku bukan lah penggemar sikap2 terlalu takjub dengan kpop or jpop ni. Aku akan rase senang untuk annoying, macam dah takde benda lain lah pulak korang nak cakap, asyik kpop, jpop, lepas tu mention nama2 yang aku pun berbelit lidah nak sebut, tapi korang rasa bangga pulak dapat sebut dengan betul..*jeles.hehe..Ada je kengkawan aku minat bagai nak rak, tapi diorang tahu je nak diam2.Golongan ni aku tak kisah la..


Yang aku hangin nyee, bila masing2 mula la sibuk nak cakap2 korea la, jepun la, dress up macam korea la, color rambut macam artis korea la..watdehek kan?


Tapi jangan risau, disebabkan ramai peminat2 setia artis korea and jepun ni tak kacau life aku, so aku takde hak nak mengulas dengan panjang lebar apa yang korang minat tu.. Aku pun ada minat aku sendiri, ye dak? Tapi kurang2 kan lah..ye..Bukan ape, kadang2 nampak tak manis..




Bayangkan boifren korang buat macam ni..Urghhhh...Comel sungguh kan? ^^
 

Jejaka2 bergaya cute persis artis2 korea dan jepun pujaan hati aweks2 semalaya! Shaheizy Sam pasti meraung melihat kekacakan mereka..awww! Sweet u ollsss!


Aweks2 bergaya seperti anak patung barbie! Tampak fresh seperti ikon yang boleh dicontohi..Sexy, itu yang diperlukan ^^




Apabila gadis2 mula meniru gaya2 artis popular dari Korea dan Jepun, pastinya akan nampak sekiut artis2 itu juga! Tahniah :D





GELI.BYE! 








No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...