Friday 24 February 2012

Kek Kasih Sayang :)


Ini Faralina, my best friend. 



Aku panggil beliau Cik Yat. Dia pun panggil aku Yat. Seperti kembar bukan? Tapi tidak. Fara lebih cantik. hihi..


Kami tak pernah mengalami krisis identiti sebab panggilan rasmi ni antara kitorang je, orang lain tak panggil kami macam ni.


Anyway, Cik Yat ni bukan sahaja baik dan cantik jelita, malah beliau juga seorang yang hebat memasak, maklum lah degree student in Pengurusan Seni Kulinari la katakan :D 


Nak dijadikan cerita, kakak cantik kita ni teramat la tahu aku ni tersangat la suka makan kek. Oleh itu, beliau selalu buat kek untuk aku dengan niat nak bagi aku gemuk. 


Baru2 ni beliau tiba-tiba buat "surprise!" dengan menghantar satu kotak kek comel kat rumah aku. Terharu la sekejap kan :')






Meh kita intai isi dalam kotak ni..JENG JENG JENG!!!




Comellllllllllll ^_^



TADAAAAA!!!







Nampak tak nama "Yat" tu? Nampak tak? Nampak tak??




Nah close up shot.






Aku sempat snap picture sebelum kek ni menjadi mangsa korban perut manusia2 di rumahku ini..hihihi ^_^


Hokkeh! Rakan-rakan sekalian! Kalau ada hati nak order kat cik Fara kita ni buatkan kek yang comel dan sedap seperti ini, boleh la inform me ye. Cupcakes pun Cik Fara boleh buat jugak :D


Aip! Order kek sahaja ok! Order number phone tak boleh. Nehi nehi! Nanti lebam bijik mata kena tumbuk dengan boipren dia. >,<


To Cik Yat, thanks so much for this lovely cake. Rupa kek tak penting, your love for me is all that matters. 


I heart u !

:D









1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...