Sunday 12 February 2012

Cikgu kah daku?


Assalamualaikum warahmatullah..Hello beautiful people! :D

Cuti ni aku jadi replacement teacher for Form 3 students untuk kelas BI, and also for Form 2 students untuk subjek Sejarah. Kenapa tak ajar subjek lain?? Errr subjek matematik? Ok, rule pertama kalau nak mintak student Law ajar tuisyen, jangan sekali-kali mintak kami ajar subjek yang berkaitan nombor! Aku tak kata semua students Law macam ni, tapi kebanyakannya la.. Dan dalam kebanyakan tu, aku adalah salah seorang insan yang tak berdaya yang dipilih oleh Allah...sob sob....T_T Sains?? Errr, sorry saya memang tak minat sains dari dulu......*kuis2 jari kaki kat karpet...... Geografi? Minat jugak..Tapi kena lukis2 peta pulak..Maaf, jejari runcing i tak berseni. I jejari kayu je. Eh. 








And and and, I jadi ustazah pada setiap hari Rabu pukul 9 till 10 pm and hari Sabtu 1030 am till 12.30 pm. Hambekau! Aku melarang sekeras-kerasnya dan menentang bermati-matian (ok over!) my only student tu panggil aku ustazah. Eh eh dia nak panggil cikgu pun aku tak bagi tau. Aku ingat nak suruh dia panggil aku Si Cantik je. OUCHHH!! Siapa baling batu sungai kat aku ni???!!! OK FINE! Aku suruh dia panggil aku akak je..Kak Husna. He is my only student sebab beliau ni special case. Why? Beliau memang agak ketinggalan compared to students lain. So terpaksa bagi private tutor kat beliau. Geddit? Good. Buat masa sekarang, kami masih dalam proses membaca Iqra' :D







Amacam? Ada gaya seorang guru ganti di pusat tuisyen tak? *Flip hair sambil angkat kening. >_<

Cikgu dah cecantik snap picture sebelum pegi kelas tadi. Students pun selalu confuse umur cikgu. Selalu nampak macam baru 16 tahun. Eh, cuba memuji diri sendiri pula. Maafkan saya (suara kartun dalam cerita Conan).





Ok, tu saja buat masa sekarang. Take care! Bubbyyyeeee :D












No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...