Wednesday 28 August 2013

Jerawatttttttttt!!!!!!!!!!!!


Assalamualaikum warahmatullah..


Baru-baru ni jumpa kawan-kawan lama, depa kata muka cheq flawless dari zaman sekolah sampai la ni. Sapa kata?? Jangan dok buat fitnah cheq....hehehe.. Tidak, tidak, tidak. Aku adalah seorang perempuan yang mempunyai masalah kulit juga. Jerawat kat muka adalah perkara biasa. Cuma aku ni adalah seorang yang pemalas. Malas nak fikir, malas nak jaga, segala-galanya malasssssssss... Kalau aku jaga pun, macam tu jugak keadaannya.. Baik aku biar je..


Meh aku nak tunjuk bukti betapa tak flawless nya kulit aku.. 







Ha ni non edited pictures u know. Sememangnya tak licin, gebu dan seangkatan dengannya kan kan kan? Tapi pada aku ni sume masalah hormon je ni. Aku habis je study, maka jerawat pun habis la menempek pada wajahku ini. hihi.. Kalau aku start stress, berlumba-lumba la jerawat membina kehidupan secara ekspress. Diorang tak bagi aku happy sorang2. cisss.... 


Secara jujurnya, time aku degree, pastu buat LLB (second degree), aku memang takda masa nak jaga kebajikan diri sendiri. Time LLB paling crucial. Nak beli pencuci muka baru pun berkira. Duit nak kena jimat pulak. Tapi last2, aku biar je muka camni. Takda masa nak jaga. Penat la weh. Balik malam, makan pun tak sempat, tido tak cukup. But, Alhamdulillah, start je exam, muka aku start okey sikit. Taktau nak kata, maybe sebab dah kurang workloads, membuatkan aku kurang stress kot. And of course la time exam week la aku paling banyak makan, paling banyak tido, paling banyak buat benda2 lagha. hahaha.. Maka jerawat2 pun sakit hati gamaknya nengok aku gembira, dorang pun berpindah la. Agaknya la..hahahaha !!!!!


Tak caya?? Ha kat bawah ni pulak pictures time nak final. Banyak berjimba, banyak makan, banyak happppyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!! No stress, No pimple! :D




Cik Una yang sentiasa menjadi model di blog saya. Terima kasih..hihihihi :D



Taktau kenapa Bukh buat muka macam tu. Maybe sebab dah lapar..... -_-"







Pssttt... Pipi aku nampak kurus sikit.. Saja nak bagitau..hahahaha :D




Babaiiii!











No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...