Monday 26 September 2011

Hidden Agenda Encik Awak?? T_T



Assalamualaikum..hello peeps! :D

Semenjak masuk sem baru ni, dah start busy nak settle kan registration course, assignment, project paper, etc. Nak online pun jarang2 je..Ini pun aku curik masa nak menulis kat sini. Sebab aku rinduuuuuuuu..lalalalalla~

Start dari minggu pertama kat Shah Alam sampai la sekarang ni, aku dah banyak kali keluar dengan Encik Awak. Makan, pergi uptown, tengok wayang. Aku rasa la kan, orang jaga kaunter tiket cinema JJ Bukit Raja tu pun dah mark muka kitorang. Dalam seminggu 3 kali tengok wayang.. Ape kes?? Hantu Bonceng la, Raya Tak Jadi la, Johnny English Reborn la..hukhuk! Tu belum kira tauke2 jual tudung kat uptown. Balik2 muka perempuan cute ni jugak yang masuk kedai diorang. Encik Awak ikut je. Pastu dia hulur duit.. he he he :p 


Memang rajin Encik Awak melayan gilfren die yang mengada-ngada ni. Kadang2 aku merajuk tanpa sebab pun, dia layankan je. Yang paling best, bila aku tengah lapar, dengan senang hatinya beliau bawak aku pegi makan. Bila aku tension dengan assignment aku, dengan senang hatinya beliau akan bawak aku pegi makan. Time aku tak sihat hari tu, dengan senang hati beliau bawak aku pegi makan. Bila aku merajuk dengan beliau, dengan senang hati jugak beliau bawak aku pegi makan. Tak kisahlah muka aku monyok camne pun. kikiki...Hmmmm....Bila fikir2 balek, macam ada something wrong somewhere la....  Yer, lama2 aku buleh jadi bulat sbb banyakkk makan.... Erkkkkk! Tetiba cam tak puas hati pulak dengan beliau ni........Tah2 Encik Awak ade hidden agenda nak bagi aku montel takkk???? Oh nooooooooo!!!!!!!!!!!!~~~~~~ T_T


Anyway, thanks to Encik Awak. You really make my day! :D






Tengok! Snap picture pun kat foodcourt! sighhhhh~~~ T_T



Bye!





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...