Saturday 28 May 2011

Penyakit rindu stage akhir ~~





Assalamualaikum.. ^_^



Korang tahu tak, aku rasa la kan, aku memang seorang yang banyak penyakit. Selain daripada aku ni ada penyakit terlalu "rajin" menjadi YB sambil melawat kawasan di fesbuk, aku juga ada penyakit kids addict! 




 Ni adalah lagi satu penyakit yang memang selalu menyerang sistem imunisasi mental dan fizikal aku. Aku kalau bab makhluk-makhluk Allah yang comel ni, memang aku hilang keupayaan untuk elak daripada terpesona. Tiba-tiba je aku jadi sangat teruja dan takjub bila berhadapan dengan kaum kanak-kanak ni..Aku akan jadi macam ni setiap kali berhadapan dengan diorang.. 






 



Kesian kan aku?







Aku selalu tertanya-tanya, takde perasaan kasihan kah mereka pada golongan-golongan yang lemah macam aku ni? Can u guys stop being too cute?? Can u?? CAN U??







Ok lah, disebabkan tadi aku pegi rumah cousin aku yang buat majlis sambutan birthday anak sulung diorang, Nisa dan sekali dengan majlis tahlil anak kedua diorang, Allahyarham Adam Muazzam, dapat lah aku jumpa dengan golongan-golongan comel iaitu anak2 cousins aku..hehe..



Chuna dan Nisa


 Chuna dan Rayyan



Sila simpan pipi tu bagi mengelakkan angah gigit pipi korang! huh



Tak semua ada, ada 2 orang ni je..sedih tauu...mana yang lainn.....!!!!!!  T_T  Siaplah kalau aku jumpa anak- anak sepupu sepapat aku yang berbelas-belas orang tu! Memang pipi korang yang montel tu takkan terselamat! :D



Tahu tak??








Tahu tak..??????????????





Angah rindu korang sangat sangat!









Penyakit rindu ni dah stage akhir..muahhhh!!!! ^_^



 




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...