Tuesday 24 May 2011

Pembolehubah pembolehubah saya....




Kenapa pembolehubah? ouh sebab mereka mereka ni la yang banyak mempengaruhi saya..mcm mane pembolehubah tu boleh affect an experiment science, mcm tu jugak la diorang2 ni pada saya..awww,,,sweet kann? hihihihi :D




NURUL FARALINA
Ehem ehem..Siapa lak beliau ni sampai bertuah sangat masuk entri kedua cik chuna?? siapa siapa?? (ok,cukup dah tu dramatik!) 

Beliau ni bukan lah siapa2 untuk korang semua..tapi selain my family, beliau ni cukup special dalam hidup saya. Beliau yang dimaksudkan adalah tak lain dan tak bukan, saya perkenalkan pembolehubah saya, kawan baik saya since high school!! *CLAPS!!!* :D :D :D

Inilah si cantik :D


Saya bersama cik yat :D

 watching movies together :D


Err..korang mungkin boleh tengok gamba cik fara saje dan abaikan mata sepet saya.. tihihihi.. ok, let me introduce cik cantik yang minat sangat kaler hijau ni ye.Nama beliau Nurul Faralina Mohd Yodin.. I call her Yat or sometimes Ra.. Beliau tinggal kat Sungai Lui..ala, yang lagu Sungai Lui naynyian Aizat tu, kat rumah beliau la tu..huhu.. We've been friends since high school at SMKAJ. Lepas tu, kami sama2 amik Form 6. Tapi saya sekerat jalan sbb dapat tawaran masuk UiTM Kedah. Fara teruskan STPM. And sekarang kami BERDUA further our degree in UiTM Shah Alam! Jodoh kot..hehe :D 







NADRAH MOHD RAZIB
Now, we move on kepada pembolehubah seterusnya. Beliau tak kurang penting mcm cik yat, let me introduce you guys to cik nad!!! YEAYY!!! :D :D :D 

Saya kenal dgn beliau ni kat uitm kedah when we were doing our Asasi Law. Still berkawan sampai la ke degree ni :D Cik Nad ni orang selalu panggil dia cik model, sbb beliau ni mmg macam model pun..she used to be a model batik UiTM when we were in UiTM Kedah ;) Beliau sangat sangat la suka kaler ungu and suka shopping sampai lembik kepala lutut! hehehe.. 


Cik model :D


We love to hang out together :D


We are the respondent! :D :D





Sesiapa yang tak kenal cik nad, selalunye akan cakap beliau seorang yg sombong, but actually she's not..she loves foods and amazingly dgn badan yang halus tu, she eats a lot! huhuhu.. kami selalu kuar same same, buat macam macam aktiviti same2..walaupun macam pathetic sikit sebab keluar berdua je, tapi tak penah boring pun :D ;D




*** Cik pembolehubah pembolehubah saya ni sebenarnya ada banyak persamaan, maybe sbb tu saya senang kawan dgn diorang..they love animals a lot, especially cats! klu dorang jumpa, bg setengah jam dorang borak2 pasal kucing dulu, then baru kehadiran saya akan disedari..FINE! hehehe..anyway, I love u guys a lot! friends forever :D




1 comment:

  1. thanx a lot..bangga la sket dpt publisiti dr blog ni..hihihi..frenz 4ever :D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...