Friday 25 November 2011

Leggings ohhh leggings!


Assalamualaikum warahmatullah..Hello everyone!

Ok entry hari ni just a general opinion from me. About leggings!Kebanyakan, tak semua lah, perempuan di luar sana yang tak aware dengan benda ni. Mungkin nak cuba bergaya, tapi sebenarnya tak kena pada tempatnya.

Aku bukan nak cakap aku pandai bergaya ke apa..No no no.. Aku lagik la tak reti nak bergaya. Setakat baju t-shirt geloboh dengan jeans, tudung gaya makcik2 yang keluar pegi pasar, lupakan jela hasrat nak mengaku diri sendiri bergaya ala2 Heidi Klum. Tapi bukan nak cakap ape la, ramai jugak yang cakap muka aku ada iras-iras dia. Orang cakap la, aku tak cakap. Aku macam biasa la, tak suka la nak kecoh2.. Dah orang cakap camtu, aku redha jela... *Tepuk muka bertubi-tubi*


Berbalik kepada cerita asal. Aku sebenarnya nak cakap yang aku tak suka perempuan pakai tudung pakai leggings. Tahu tak leggings tu apa? Tengok gambar bawah ni eh.. 




Jadi nampak tak macam mana tahap dewa punya sarung nangka ? So pada aku macam tak sesuai gitu perempuan bertudung pakai leggings ni. Aku tahu lah diorang selalu pakai dengan baju labuh. Tapi, tetap tak sesuai. Sebab kebanyakan leggings jarang. Dah lah berbentuk, jarang pulak. Tak seswaiii la kak..Menangis dalam hati saya tengok. Kalau kurus takpe jugak. Kalau yang berbadan besar pun nak berangan kurus pakai leggings, ape kes??? BIG BIG BIG NO OK! Nampak sebijik2 yang tak patut nampak tu..It's not sexy, it's SCARY! T_T



Kalau perempuan yang tak pakai tudung pakai leggings, aku tak kisah sangat. Tapi carik la baju yang labuh bawah buttock hang tu.. Ni nak tunjuk seksi la kononnya, tapi nampak buruk kot. Segan la kak kalau lelaki pandang. Serius! 



Aku pernah terbaca kat satu blog, ada picture sorang perempuan ambil gambar pakai leggings, lepas tu nampak bentuk "triangle" beliau tu. Semua komen yang aku baca, kebanyakannya daripada perverts yang otak kuning, semua dok cakap pasal bentuk that thing tau. Sumpah aku pulak yang rasa malu. Oleh itu, kepada kaum2 hawa, berhati2 lah memilih pakaian ok! 

Bye! :D






2 comments:

  1. Nice topic n very well spoken...
    Ak stuju dgn ape yg ko ckp tu...

    ReplyDelete
  2. Aku cakap ni sebab aku dah naik bosan tengok org yg cas2 sexy pakai leggings pastu nak tunjuk segala bentuk tu,,haihhhh

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...